Ipolytölgyesi autóipari cég debütál az Európai Le Mans Sorozatban
Az autódekor elemek gyártásával foglalkozó Mono nevével fémjelzett Ligier versenyautó az LMP3 kategóriában áll rajtvonalhoz, és a szezon előtti prológot már meg is nyerte.
Az autódekor elemek gyártásával foglalkozó Mono nevével fémjelzett Ligier versenyautó az LMP3 kategóriában áll rajtvonalhoz, és a szezon előtti prológot már meg is nyerte.
Ha valaki esetleg azt gondolná, hogy a WTCR-ben nincsenek igazi közelharcok, bátran vessen egy pillantást erre a képre.
A svéd márka a WTCC szenzonzáróján egy négyszeres világbajnokkal tör borsot a magyar versenyző orra alá.
A következő lesz pályafutása legfontosabb éve, amikor a túraautó-világbajnoki cím megszerzését veszi célba a gyári Hondával versenyző Michelisz Norbert. Arról, hogy idén egyetlen ponttal lemaradt a dobogóról, azt mondja, ez csak motiválja. De azért fáj neki, hogy a WTCC-sorozatból távozó Yvan Muller az ő kárára adott búcsúajándékot hondás csapattársának.
Noha a Citroen gyári csapatának C-Elysée versenygépei idén is dominánsak a Túraautó-vb-n (WTCC), a különítmény Hungaroring-specialistája, a négyszeres világbajnok Yvan Muller úgy érzi: a büntetősúlyok miatt Mogyoródon minden eddiginél nehezebb dolguk lesz.
Yvan Mullernek, a Túraautó-vb (WTCC) négyszeres világbajnokának csak az éllovas csapattárs, Pechito Lopez hibája esetén lehet esélye a titulus megvédésére: ezt maga az érintett ismerte el a hosszú szünetet követő első kínai viadal közeledtével, aki ugyanakkor hangsúlyozza azt is, hogy megpróbálja életben tartani saját reményeit.
José Maria Lopez, a Túraautó-vb-n (WTCC) szereplő gyári Citroen istálló bajnoki éllovasa saját bevallása szerint nagyon várja, hogy a hétvégén lezáruljon a számára szokatlanul hosszú nyári szünet. A helyi menő nagy csatára számít közvetlen üldözőivel, azaz két márkatársával, Yvan Mullerrel és Sebastien Loebbel.
Már az évad rajtja előtt tisztán látszott: vajmi kevés az esély arra, hogy a Túraautó-vb (WTCC) idei bajnoki címét ne a Citroen-kontingens valamelyik tagja kaparintsa meg. Túl az évad félidején már az is körvonalazódik, hogy erre a legjobb esélye az első teljes szezonját futó argentin fenegyereknek, José Maria Lopeznek van.
Panaszkodik Yvan Muller, a Túraautó Világbajnokság (WTCC) négyszeres vb-első címvédője: noha a francia ász a mezőnybe elsöprő fölénnyel beszálló Citroen kötelékében hajt, úgy érzi, hogy túlságosan balszerencsés az idei szezonban.
Szabad a verseny a Citroennél: a hétvégén esedékes idei ötödik, az ausztriai Salzburgringen tartandó forduló előtt a francia gyártó három pilótája vezeti a Túraautó Világbajnokság (WTCC) egyéni ponttáblázatát, s Yves Matton sportigazgató szerint a csapatvezetés egyelőre nem szól bele a három nagyágyú küzdelmébe.
Yvan Muller vezérletével Citroen-sikert hozott a Túraautó Világbajnokság (WTCC) hungaroringi fordulójának első futama, a négyszeres világbajnok címvédő mögött csapattársa, José Maria Lopez, valamint a Honda gyári csapatának két versenyzője, Tiago Monteiro és Gabriele Tarquini végzett. Michelisz Norbert kiváló rajttal a 6. pozícióban zárt, maga mögött tartva Sebastien Loeböt.
Hiába reménykedtek a Hondánál, a Citroen a maximális büntetősúllyal is simán dominálta a Túraautó Világbajnokság (WTCC) hungaroringi futamának időmérő edzését. A francia márka triója a négyszeres bajnok címvédő Yvan Muller vezérletével sajátította ki a rajtrács első három helyét, míg Michelisz Norbert számára keserű csalódást tartogatott a kvalifikáció.
Bár a rajongók és a versenyzőtársak zöme is csak legyint arra, hogy a Citroeneknek a maximális 60 kilogrammnyi büntetősúllyal kell versenyezniük a Túraautó Világbajnokság (WTCC) hungaroringi fordulójában, mondván a C-Elysée-k fölénye simán elbírja ezt a hátrányt, Yvan Muller a hvg.hu-nak leszögezte: arra számít, hogy ezúttal sokkal komolyabb csatát kell vívniuk Hondákkal.
A jövő hétvégén esedékes hungaroringi futamtól életbe lépnek a büntetősúlyok a WTCC-ben, amelyből a legnagyobb adag minden kétséget kizáróan a domináns formában debütáló, az első két fordulóban a mezőnyt az őrületbe kergető Citroenek kapják. Bár a riválisok reménykednek, a francia márkának így is bőven van oka az optimizmusra a mogyoródi forduló előtt.
Heroikus küzdelmet vív az idővel a Honda gyári programját működtető JAS Motorsport annak érdekében, hogy Gabriele Tarquini alatt is legyen egy Civic WTCC a Túraautó Világbajnokság (WTCC) idei második fordulójában, amelyet már ezen a hétvégén rendeznek a dél-franciaországi Paul Ricard versenypályán.
Noha a Citroen az előzetes várakozásoknak megfelelően dominálta a Túraautó Világbajnokság (WTCC) évadnyitójának szombati időmérő edzését, a kvalifikáció pozitív és negatív meglepetéseket egyaránt tartogatott.